O club de lectura de nais/pais reunímonos onte para comentar a nosa primeira lectura de humor. Atopámonos cun atrevido, mordaz, cáustico Groucho Marx que teoriza sobre o amor, o sexo, a economía, a sorte, a poligamia... e propón disparatadas solucións para arranxar os problemas do seu país. En definitiva, nestas Memorias de un amante sarnoso expón a súa "FILOSOFIA MARXISTA" a través dunha serie de anécdotas dos seus anos en Hollywood. Podería parecer que este libro escribeuno sen un plan, que é o resultado dalgunhas ocorrencias, sobre todo das relacións home-muller, do sexo, do amor...Aí quedan algunhas para a reflexión:
- Lo malo del amor es que muchos hombres lo confuden con gastritis y, cuando se han curado de la indisposición, se encuentra unidos en santo matrimonio con una mujer con quien no los pillarían ni borrachos.
- En casi todos los países, el hombre todavía practica una forma particular de poligamia, aunque se llame de otra forma. En Francia, por ejemplo, no es extraño que un marido tenga esposa y querida.
- Ninguna imposición detiene a un hombre normal con sangre en las venas cuando mira lascivamente a la pelandusca que pasa a su lado.
- Ya sea por miedo, por ostracismo social, por las pensiones alimenticias o por el deseo de mantener la familia bajo un mismo techo, la mayoría de los hombres reprime sus apetitos básicos y naturales.
- Hacer el amor a la propia esposa es como disparar a patos inmóviles.
Sen dúbida preferimos o humor desenfreado do seu cine.
Ningún comentario:
Publicar un comentario